top of page

ציפוי הגנה לרכב

עודכן: 21 במרץ


הרבה לקוחות שמעוניינים לשמור על צבע רכבם מגיעים אלינו מבולבלים לגמרי אחרי התייעצות עם כמה בעלי מקצוע שונים.


ציפוי טפלון ,ציפוי אקרילי וכו ' אלו סתם שמות מפוצצים שמעוני שטיפה משתמשים בהם בכדי להרשים את הלקוח אבל בתכלס מדובר בווקס נוזלי או אוטם צבע במקרה הטוב.

איזה ציפוי הגנה מתאים לרכב שלי? הכל עניין של איזו תוצאה תרצו לקבל ,לכמה זמן תרצו שהחומר ישאר פעיל על צבע הרכב וכמובן תקציב.


מה זה ווקס לרכב?


ווקס הוא חומר ההגנה הבסיס והותיק ביותר בתחום טיפוח הרכב. קל ומהיר ליישום אבל היות והוא מורכב מחומרים טבעיים הוא גם מתכלה במהירות ונעלם מצבע הרכב חודש חודש או חודשיים במיוחד במדינות כמו שלנו עם תנאי מזג אוויר קיצוניים.


מה זה אוטם צבע לרכב?


אוטם צבע לרכב הוא גם כן חומר קל ומהיר ליישום. מורחים שכבה דקה על הרכב ,ממתינים עשרים דקות ואפשר מיד להסירו. להבדיל מווקס האוטם צבע מורכב מחומרים סינטטיים ובסכוך כך הוא ישמור על צבע הרכבם לתקופה של פי שתיים מווקס.


מה זה אוטם צבע נוזלי?


כיום הטכנולוגיה בתחום התקדמה מאוד ובאפשרותינו ליישם שכבת הגנה לרכב בשיטת רסס ונגב. האוטם צבע הנוזלי עמיד לא פחות מאוים צבע קלאסי.

מה זה ציפוי ננו פולימרי? ציפוי ננו המורכב בבסיסו מחומר פולימרי הם מורכבים מחומרים טבעיים ברוב המקרים ולכן הוא פחות עמיד מציפוי ניו קרמי המורכב מצורן דו חמצני. חומר זה יגן צבע הרכב לתקופה של שישה עד שניים עשר חודשים.

מה זה ציפוי ננו קרמי?


ציפוי זה מיוצר מחומר שנקרא צורן דו חמצני /סיליקון דיאוקסיד /סיליקה. זהו החומר החזק להעמיד ביותר מבחינת ציפוי הגנה מנזרי הסביבה לצבע הרכב. ציפוי איכותי עמיד לתקופה של שנתיים עד חמש שנים. מעבר לסגולות ההגנה שלו ציפוי ננו לרכב מעניק גם ברק ועומק לצבע הרכב.


מה זה גלייז לרכב?


גלייז הוא מעין שילוב של פוליש) חומר ליטוש הצבע (ווקס ) חומר הגנה לרכב ,(הרבה בעלי מקצוע משתמשים בו לביצוע .One step טיפול קצר ומהיר התוצאות מרשימות אבל הבעיה בחומר מסוג זה היא העובדה שמדובר ב"איפור "בלבד. מה שהחומר עושה הוא בעצם ממלא את השריטות הקיימות ומעמיק ברק לרכב ,כבר בשטיפה הראשונה שלו הוא מתחיל להתפורר חתוך כמה שטיפות בלבד הרכב חוזר לקדמותו. שיטה זו ידוע בעיקר בקרב מכוני שטיפה סוחרי רכב אשר רוצים לתת לו מראה מבריק לקראת מכירה.


מה זה ציפוי PPF לרכב?


מיקרון 150-200 הוא בעצם ציפוי הרכב בעזרת מדבקה שקופה לרוב בעובי של ppf ציפוי ציפוי מסוג זה נועד בכדי להגן על צבע הרכב משריטות ,שפשופים לפגיעות אבנים.


מה הטיפול הנדרש לרכב לפני יישום של שכבת הגנה?


תחילה יש לשטוף את הרכב בצורה יסודית ,להסיר מזהמים ,לנקות בפלסטינה ,לבצע פוליש רב שלבים להעלות שריטות להעלאת הברק של הרכב.

ציפוי ננו לרכב

2,754 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page