top of page

תיקון שריטות ברכב והעלמת שריטות ברכב

עודכן: 8 במרץ 2020


איך עושים תיקון שריטות ברכב או איך מעלימים שריטות ברכב?

תלוי את מי תשאלו, בגדול בכל פעם שתשאלו מישהו סביר להניח שתתקבל תשובה שונה.

לפעמים תקבלו המלצות להשתמש בחומרים כמו טרנפנטין או חומצות כאלה ואחרות שיכולות לפעמים להעלים שריטות קלות ויחד עם זאת גם לגרום לנזק בלתי הפיך לצבע הרכב.


כל מקרה לגופו, אין פתרון כללי לכולם.

שיטת הטיפול משתנה משריטה לשריטה וכמובן שהדבר הכי קריטי בנושא הזה הוא עומק השריטה. תחילה יש לבדוק אם הסימן שעל רכבכם הוא שריטה או צבע שירד מהעמוד שאותו שפשפתם או מהרכב שבו התנגשתם.

אם הרכב שלכם נניח לבן ונתקעתם בעמוד ירוק והצבע הירוק עבר לצבע הרכב שלכם ללא שריטות עמוקות או מעיכות פח סביר להניח שנוכל להסיר אותם עם מעט פוליש ווקס עדין. ישנם שריטות מעט יותר עקשניות אותן נצליח להסיר רק על ידי פוליש מקצועי רב שלבי. בתהליך הזה מכינים את הרכב על ידי שטיפה יסודית, הסרת מזהמים בפלסטלינה ולאחר מכן עוברים לשלב הפוליש.


תחילה משייפים את הצבע בעזרת חומר גס בעל כושר חיתוך גבוה, לאחר מכן עוברים לפוליש בינוני ולבסוף פוליש עדין להלעת הברק של הרכב. בסופו של תהליך הפוליש אנחנו נגן על צבע הרכב בעזרת אוטם צבע מקצועי.


לייעוץ חינם והצעת מחיר אתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר.

ישנם מקרים של שריטות עמוקות יותר שמצריכים שלייף, הכוונה לשייוף צבע הרכב בנייר מים בדרגות חיתוך שונות לפני ביצוע פוליש.

תיקון שריטות ברכב יכול להפוך גם לבלתי אפשרי במקרים של שריטות עמוקות שחדרו את הלקה ואפילו את שכבת הבסיס של צבע הרכב. לצורך הדוגמא שריטות שנעשו בכוונה על ידי מפתח או כל חפץ חד כזה או אחר.

במקרים הללו יש לבצע מילוי צבע מקומי על ידי הזרקה של צבע או מכחול צבע עם צבע מיוחד שיתאים לרכב שלכם. נכון זה אפשרי אבל התוצאה לעולם לא תהיה 100% והתיקון תמיד יבלוט לעין.

תיקון שריטות ברכב הוא תהליך די מסובך ומומלץ תמיד לפנות לדיטיילר מקצועי שיאבחן את הבעיה ויציע לכם את הפתרון הטוב ביותר.


לסיכום, הרכב קיבל מכה? הצבע נראה "עייף"? יש לכם מלא שריטות עגולות קטנות כתוצאה משטיפות במנהרות שטיפה? אל תתייאשו, אין צורך לצבוע את כל הרכב מחדש. יש המון פתרונות ודברים שניתן לעשות לפני צביעה מחדש.


 תיקון שריטות ברכב והעלמת שריטות ברכב

4,194 צפיות0 תגובות
bottom of page